Doktor Terkejut Uri Terkeluar Dari Alat Sulitnya Apabila Dipaksa Batuk.. Tak Sangka Ini Yang Dilakukannya..


Gejala sosial yang berlaku dalam masyarakat kita pada hari ini bukanlah sesuatu yang baru.

Golongan remaja khususnya seakan tidak dapat lari dari masalah yang melibatkan etika dan moral. Justeru itu, ibu bapa memainkan peranan yang sangat penting dalam membendung anak-anak daripada terus terjerumus.

Di facebook, Baitus Solehah ada berkongsi kisah yang sangat mengejutkan. Bayangkan lelaki ini sanggup tanam bayinya yang baru lahir demi menutup kegiatan maksiat.

Lebih menyedihkan, kedua pasangan yang masih muda ini seperti tiada perasaan.

Budak perempuan serah diri

Doktor Terkejut Uri Terkeluar Dari Alat Sulitnya Apabila Dipaksa Batuk.. Tak Sangka Ini Yang Dilakukannya..

Budak lelaki nampak baik

Doktor Terkejut Uri Terkeluar Dari Alat Sulitnya Apabila Dipaksa Batuk.. Tak Sangka Ini Yang Dilakukannya..

Teman Lelaki Tanam Bayi Baru Lahir

Jam hampir 12.00 tengahmalam, saya dikejut berita sepasang kekasih ke Jabatan Kecemasan kerana pasangan perempuan mengalami tumpah darah. Kononnya mengalami pendarahan.

Selepas scan, Bila cek vigina dan batuk, terus terkeluar uri. Melihat kepada keadaan uri, perempuan ini baru melahirkan anak dan kandungan dalam lingkungan 8 bulan.

Selepas dilahirkan teman lelaki bertindak menanam bayi yang baru dilahirkan di sebuah kampung.

Pengajaran dari kejadian ini,

1. Cerita ini tidak terbongkar sekiranya teman perempuan tidak mengalami tumpah darah.

2. Tidak sesiapa pun yang tahu apa sebenarnya akan berlaku apabila telah mengandung, samada hidup atau mati, samada selamat atau koma.

3. Jangan pandang mudah, dah berzina, beranak, anak boleh ditanam hidup hidup untuk tutup cerita.

4. Sesungguhnya Allah Maha Melihat dan Tidak akan membiarkan maksiat berterusan.

Maka mana mana pasangan kalau dah berzina jangan pandai pandai nak tutup maksiat dengan menyembunyikan kandungan dan kelahiran. Cukup cukup sudah dosa dosa yang dilakukan, bertaubatlah!

Sabit kesalahan pasangan ini ialah menyembunyikan kelahiran hingga menyebabkan kematian. Membunuh!

Sumber :http://kuasaviral.net/2017/12/08/doktor-terkejut-uri-terkeluar-dari-alat-sulitnya-apabila-dipaksa-batuk-tak-sangka-ini-yang-dilakukannya/

MAYAT Bayi Yang Dikebumikan Kembali Hidup. Perbuatan Ibu Bapa Ini Buat Ramai TERCENGGANG !!!

Pada suatu hari, beberapa orang terdengar tangisan bayi.

Namun, mereka sama sekali tidak mengendahkannya ini kerana sebelah kilang mereka merupakan kubur. Masuk hari kedua, terdengar sekali lagi suara tangisan bayi. Tiada tindakan dilakukan oleh mereka. Kemuncak hari ketiga, mereka akhirnya cuba menyelidiki. Apa yang ditemui sangat mendukacitakan.

Mampu bertahan hidup setelah dikuburkan selama berhari-hari adalah sesuatu yang luar biasa lebih-lebih lagi bagi bayi yang baru dilahirkan.

Namun, siapa sangka bayi ini terselamat selepas dikebumikan selama tiga hari di dalam tanah. Anda pasti tertanya-tanya siapa yang melakukannya dan apa alasannya. Ini kisahnya…

Ketika para pekerja di kilang kayu di Afrika Selatan mendengar tangisan bayi di luar, mereka segera keluar mencarinya. Akhirnya, mereka menemui seorang bayi lelaki yang telah dikebumikan hidup-hidup di dalam kubur cetek.

Selepas menyelamatkan bayi dari ‘kubur’ itu, mereka mengesahkan bahawa bayi itu telah ditinggalkan di sana oleh ibunya tiga hari lalu. Perbuatan itu dikatakan memang sengaja dilakukan supaya bayi itu meninggal dunia.

Ibu berusia 25 tahun yang juga bekerja di kilang kayu di bandar Paddock, di KwaZulu-Natal, timur Afrika Selatan akhirnya berjaya dikesan.

Dia mengaku kepada polis bahawa dia telah menguburkan bayi dengan pasir dan kayu dari kilang. Dia berkata dia takut ibu bapanya kecewa dengan kelahiran anak keduanya itu.

“Ini adalah anaknya yang kedua, yang pertama kini berusia empat tahun, dan dia merasakan ibu bapanya tidak akan menerima jika dia memiliki anak lagi,” kata Kapten Gerald Mfeka, lapor

Dia mengaku kepada polis bahawa dia telah menguburkan bayi dengan pasir dan kayu dari kilang. Dia berkata dia takut ibu bapanya kecewa dengan kelahiran anak keduanya itu.

“Ini adalah anaknya yang kedua, yang pertama kini berusia empat tahun, dan dia merasakan ibu bapanya tidak akan menerima jika dia memiliki anak lagi,” kata Kapten Gerald Mfeka, lapor Daily Mail UK.

Bayi yang lemah itu kemudian dihantar ke unit rawatan intensif di Hospital Daerah Port Shepstone.

Ibunya juga dibawa ke hospital dan kemudian dibebaskan. Dia walau bagaimanapun masih belum mengetahui jika dia akan dikenakan tindakan jenayah, atau jika dia dibenarkan untuk melihat bayi pada masa akan datang.

Sumber: http://gedebakviral.com/mayat-bayi-yang-dikebumikan-kembali-hidup-perbuatan-ibu-bapa-ini-buat-ramai-tercenggang/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *